Eerste hulp bij het Kieskompas

kieskompas MGmaandag 23 oktober 2017 17:00

Nietsvermoedend vulde je het Kieskompas voor Midden-Groningen in. En toen kwam daar opeens ChristenUnie uit… Wat nu?!

Laat je ogen rustig uit tollen. Kalmeer je ademhaling. Als christenen zeggen we dan: er is hoop!

Punt is: blijkbaar zijn wij het behoorlijk eens en hebben we ongeveer hetzelfde plaatje voor ogen als we denken aan de toekomst van Midden-Groningen. Dat is hoopvol. Jij had niet verwacht op de ChristenUnie uit te komen, toch hebben we blijkbaar veel gemeen.

We werken als ChristenUnie vaak en heel plezierig samen met mensen die heel andere achtergronden hebben. Het gaat ons om de inhoud. Als je vergelijkbare idealen hebt, stap je over eventuele vooroordelen heen en help onze gemeente verder.

Wil je graag meer weten over onze standpunten dan kun je die natuurlijk vinden op de site. >standpunten

Reacties op 'Eerste hulp bij het Kieskompas'

coolnohitter
Geplaatst op: 18-06-2024 03:49 Quote
Deze online kieshulpen werken met verschillende methodes waarbij een kiezer een aantal stellingen voorgelegd krijgt en moet aangeven het eens of oneens te zijn met die stelling geometry dash.
Jennysjarg
Geplaatst op: 19-06-2024 03:52 Quote
Feeling the need for speed? drift hunters has got you covered
Lite
Geplaatst op: 02-07-2024 04:50 Quote
<a href="https://geometrydashlitepc.io">Geometry Dash Lite</a> - Its minimalist design and rhythmic gameplay make it a standout title in the mobile gaming world. Whether you're a casual player looking for a quick challenge or a hardcore gamer seeking to master every level, Geometry Dash Lite is sure to provide hours of engaging entertainment.
Geometry
Geplaatst op: 02-07-2024 04:50 Quote
Whether you're a casual player looking for a quick challenge or a hardcore gamer seeking to master every level, <a href="https://geometrydashlitepc.io">Geometry Dash Lite</a> is sure to provide hours of engaging entertainment.
Dash
Geplaatst op: 02-07-2024 04:51 Quote
Dive into the world of Geometry Dash Lite and experience the rush of perfectly timed jumps and intense obstacle courses.
Amelia
Geplaatst op: 21-07-2024 23:16 Quote
Some numerology folks believe that seeing 444 during twin flame separation is a sign that the universe is tryna give you a nudge in the right direction. I guess the idea is that number is like your spirit guides or angels or whoever giving you a heads up that everything's gonna work out how it's supposed to.